Google-mainonta

Google-mainontaa yrityksille. Ota yhteyttä kun olet valmis toteuttamaan yrityksesi Google-mainontaa ammattimaisesti ja tuottoisasti.
Lue lisää kuinka Makum voi olla avuksi yrityksellesi.

Google Ads -mainonta

Kasvata yrityksenne myyntiä Google-mainonnan avulla. Ei ole parempaa aikaa mainostaa kuin silloin, kun joku on jo todennut haluavansa tuotteenne tai palvelunne ja on etsimässä vaihtoehtoja aktiivisesti Googlesta.

Google-mainonta pähkinänkuoressa: tarjoat huutokaupassa yritykseen liittyviä avainsanoja näyttääksesi mainoksen avainsanaa hakeville käyttäjille. Maksat hakukoneelle palkkion mainosmaksuna vasta silloin, kun mainostanne klikataan.

Silloin kun mainonta on toteutettu oikein, on Google-mainonta erittäin kannattava tapa tavoittaa potentiaaliset asiakkaat, jotka etsivät kuumeisesti ratkaisuja ongelmiin, joihin tuotteenne ja palvelunne vastaavat. Huonosti suunniteltu sekä toteutettu kampanjointi voi kuitenkin hukata paljon turhaa mainosrahaa.

Onnistuneen hakukampanjan järjestäminen vaatii siis aikaa ja säännöllistä huomiota. Google-mainonnan palvelussa seuraamme ja optimoimme jatkuvasti asiakkaidemme mainostilejä varmistaaksemme parhaat mahdolliset tulokset.

youtube-video-thumbnail
Tutustu Google-mainontaan katsomalla video!

Kuinka voimme olla avuksi Google-mainonnan kanssa?

Google ads hakusanamainonta
Google hakusanamainonta

Hakusanamainonta tarkoittaa hakukoneissa, yleisimmin Googlessa tapahtuvaa tekstimainontaa, jolloin mainokset kohdistetaan käyttäjän hakemien avainsanojen perusteella.

Hakusanamainontaa pidetään erittäin tehokkaana mainonnan vaihtoehtona, sillä sitä pidetään tiedonhakijan palveluna:
sen myötä asiakkaalle voidaan tarjota tehokkaasti tietoa juuri sellaisesta tuotteesta tai palvelusta, jota hän parhaillaan etsii ja tarvitsee.

Google Display-mainonta Makum
Google Display -mainonta

Display-mainonta on Googlen tarjoama mainosmuoto, jonka avulla voidaan kohdentaa niin kuva- teksti- ja videomainoksia tarkoille kohderyhmille Google-mainosverkostossa. Display-mainontaa kutsutaan usein myös bannerimainokseksi, koska display-mainoksiin voi törmätä esim. eri verkkosivujen ja sovellusten mainospaikoilla.

Display-mainonta on hyvä keino mainostaa vaikkapa omaa brändiä kohdeyleisöille, jotka eivät vielä tunne yritystäsi.

Shopping-mainonta Makum
Google Shopping -mainonta

Shopping-mainos on Google-mainoksen kampanjatyyppi, jolla voidaan mainostaa helposti ja erottuvasti tuotteita. Shopping-mainoksen tarkoituksena on esitellä asiakkaalle tuote ennen verkkosivulle päätymistä. Shopping-mainokset ovat ehdoton apu verkkokauppasi markkinoinnin tueksi.

Youtube-mainonta Makum
YouTube-mainonta

YouTube-mainonta on Google-mainonnan muoto, jolla video- tai kuvapohjainen mainonta kohdistetaan kohderyhmäperusteisesti
YouTube-videopalvelussa.

YouTubessa katsotaan yli satojen miljoonien tuntien edestä videoita päivän aikana, joten mainostamalla YouTubessa saat lähes takuuvarmasti silmäpareja mainoksillesi. 

 
Remarketing-google
Uudelleenmarkkinointi

Voimme kokemuksesta sanoa, että yrityksen mainokselle pitää altistua keskimäärin 7 kertaa, ennen kuin se aiheuttaa toimenpiteitä potentiaalisessa ostajassa. Potentiaalinen ostaja siis näkee mainoksesi ja päätyy verkkosivustollesi. Mutta harva ostaa ensimmäisellä verkkosivustovierailulla. Remarketing-mainonnan avulla tavoitat hänet uudelleen!

Performance Max -kampanjointi

Maksimitulokset-kampanja on uusi tavoitteisiin perustuva kampanjatyyppi,
jonka avulla voit jatkossa hyödyntää koko Googlen verkostoa yhdellä kampanjalla.

Kampanjan tarkoituksena on siis täydentää ja tehostaa avainsanoihin perustuvia Hakukampanjoita etsien lisää konvertoituvia asiakkaita tehokkaammin kaikista Googlen kanavista, kuten YouTubesta, Display-verkostosta, Hausta, Gmailista, Mapsista tai Discoverysta.

Ota yhteyttä, niin katsotaan kuinka saamme sinun Google-mainonnasta maksimaaliset tulokset tämän avulla!

"Olemme vuosien saatossa käyttäneet lukuisia eri kumppaneita Google-mainontaan. Makum oli ensimmäinen, joka lunasti tämän myyntivaiheessa yleisesti käytetyn lupauksen yhteydenpidosta myös kaupanteon jälkeen. He pitävät asiakkaaseen yhteyttä ja huolehtivat aidosti siitä, että kaikki on kunnossa ja homma toimii niin kuin pitääkin. Kehitysehdotuksien suhteen he ovat oma-aloitteisia ja osaavat tarjota ammattimaisia ratkaisuja. Tekemällä Makumin kanssa yhteistyötä voit luottaa, että homma hoituu ja tuloksia syntyy, joten voit itse keskittää energiasi omiin töihisi!"

Samuli - Yrittäjä - Airu Remontit

Enemmän tuloksia Google-mainonnasta

Avaintekijät

Markkinoinnin Kumppanina uskomme, että onnistuneessa maksetussa hakusanamarkkinoinnissa on kolme avaintekijää: strategia, optimointi ja seuranta. Nojaamme Google-mainonnan tekemisessämme näihin peruspilareihin.

Strategia

Jokaiselle kampanjalle luomme markkinointistrategian, joka määrittelee, kuinka tarjouksesi vastaa potentiaalisten asiakkaidesi tarpeita. Käytämme tätä strategiaa luodaksemme johdonmukaisen ja vakuuttavan viestin, joka yhdistää oikeat avainsanat, mainosviestit ja sivustokokemuksen myynnin tuottamiseksi.

Optimointi

Kun kampanjasi on perustettu ja saavuttanut tuloksia, vietämme aikaa joka viikko testaamalla ja analysoimalla kampanjoidesi kaikkia elementtejä varmistaaksemme, että ne toimivat optimaalisesti.

Seuranta

Yhdistämällä maksetun haun hallinnan, optimoinnin ja analytiikan,
luomme sinulle menestystä ja varmistamme, että kampanjasi tuottavat parhaan mahdollisen tuloksen sijoittamallesi rahalle.

Makum on Google Partner

Olemme Google Partner -kumppani, joka tarkoittaa sitä, että olemme tehneet tuloksellista Google-mainontaa asiakkaillemme jo usean vuoden ajan!

Tulokset

Makum on säilyttänyt mainostilien optimointipisteet vähintään 70 %:n tasolla, mikä osoittaa, että yritys on määrittänyt asiakkaidensa tilit tuottamaan hyvin.

Kulutus

Makumin hallinnoimien tilien kulutus yltää
10 000 $ eli noin 9000 € jokaisen 90 päivän ajanjakson aikana, mikä osoittaa, että pystymme johdonmukaisesti auttamaan asiakkaita löytämään uusia kasvumahdollisuuksia ja tien jatkuvaan menestykseen.

Sertifioinnit

Makumin Google-asiantuntijoista vähintään 50 % on osoittanut pätevyytensä Google Adsin käytössä ansaitsemalla Google Ads ‑sertifiointeja.

Meihin luottavat mm.

Varaa aika konsultaatioon!

Tahdotko asiantuntijan näkemyksen, voisiko ulkoistettu Google-mainonta olla ratkaisu yrityksesi digimarkkinointiin? Haluatko kuulla lisää hinnoittelusta sekä toimintatavoista?

 

Varaa sinulle sopiva aika konsultaatiolle oheisesta kalenterista! Maksuton konsultaatio on kestoltaan n. 45min eikä sido sinua. Konsultaation pohjalta laskemme tarkan tarjouksen yhteistyöstä tai suosittelemme muuta sopivimpaa markkinointiratkaisua.

 

Jos et löydä sopivaa aikaa, voit ottaa yhteyttä soittamalla numeroon: 0409621041

 

Saat taatusti kilpailukykyisen tarjouksen viimeistään seuraavana arkipäivänä!

Shopping Cart
Scroll to Top